Általános Szerződési Feltételek

  1. Bevezetés

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazza a [www.dolhaiattila.hu] weboldalon (a továbbiakban: honlap) elérhető szolgáltatás igénybevételének igénybe vevő (továbbiakban: Felhasználó) általi használatának feltételeit.  A Felhasználó a honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

  1. A Szolgáltató

Név: Music Roll Kft

Székhely: 2143 Kistarcsa Munkácsy Mihály u. 3

Cégjegyzékszám: 1309107048

Közösségi adószám: 13677679-2-13

Számlavezető pénzintézet: OTP

Számlaszám: 11706016-20820659-00000000

Email cím: rendeles@dolhaiattila.hu

Telefonszám:  +36 30 241 85 10

 

  1. A honlapon folytatott tevékenység

A honlapon új eredeti zenei műsoros CD-ket lehet vásárolni.

  1. Felhasználási feltételek

 

4.1.  A online értékesítés célja, felelősség korlátozása                                 

A Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy a honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse.

A Felhasználók által a honlap használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat (például hozzászólás) a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni és ezekért felelősséget nem vállal.

Az online értékesítés célja a rajta megtalálható árucikkek értékesítése.

A Szolgáltató a megfelelő gondossággal kezeli az interneten szereplő információkat, a Weboldalon található információk jóhiszeműen kerültek felhelyezésre, azonban azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az információk pontosságáért, teljességéért, az adatbázisban szereplő esetleges hibákért, elírásokért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.

Az online vásárlás oldalán megtalálható külső (kiadó, gyártó) tartalmi elemeken (pl. dobozképen) szereplő információkért az információ szolgáltatója (kiadó, gyártó) felel. Azért a Szolgáltató felelőssé nem tehető.

 

A Szolgáltató semmilyen módon különösen nem vállal felelősséget:

  • Az internetes hálózatban történő bármilyen működési hibáért, ill. az online vásárlás használatának ezen hibákon alapuló akadályoztatásáért, zavaraiért és az ezekből adódó következményekért
  • Bármilyen adat, vagy akár elküldött akár fogadott e-mail elvesztéséért, meg nem érkezéséért, késlekedéséért és az ebből adódó következményekért
  • Akár a küldő akár a fogadó oldalán a spam-szűrő túlzott aktivitása miatt a leveleknek Levélszemét/Spam/ Promo stb. mappába kerüléséért, illetve az ebből adódó következményekért, esetleges elvesztésért, törlésért
  • Bármelyik kommunikációs vonalban történő bármilyen meghibásodásért, akár a küldő, akár a fogadó oldalán, akár a közbeeső csatornák bármelyikén.
  • Bármely az ügylet során használt szoftver nem megfelelő működéséért
  • Bármilyen rendszer vagy programhiba, rendkívüli esemény, vagy technikai hiba következményeiért

a Szolgáltató nem felelős semmilyen alapon, semmilyen sem közvetlen, sem közvetett kárért, ami az online vásárláshoz való csatlakozás vagy használat miatt vagy során következett be. A látogató feladata megóvni a számítógépét, az azon tárolt adatokat az esetleg behatolásoktól és egyéb káros eseményektől. A Szolgáltató semmilyen esetben nem vonható felelősségre akár vis maior esetén, akár bármilyen olyan eseménnyel kapcsolatban, amely nem a közvetlen irányítása alatt áll, illetve amelyet nem képes azonnal elhárítani.

A Szolgáltató előzetes értesítés nélkül is fenntartja a jogot bármely ár, adat, határidő és egyéb paraméter, valamint a szerződési feltételek megváltoztatására. Amennyiben Ügyfél bármely módosítással nem ért egyet, a vásárlás nem lehetséges. Az eszközölt módosítás nem érinti a már megkötött, de még nem teljesített szerződéseket.

Ügyfél teljeskörűen és korlátlanul felel az általa megadott adatokért, különösen az esetlegesen más (harmadik) személy személyes adatainak megadásából származó jogkövetkezményekért.

A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy amennyiben a Ügyfél részéről megadott adatok, paraméterek, megjegyzések, ill. bármilyen Ügyfél általi kommunikáció vagy tett értelmileg kifogásolhatónak és/vagy sértőek, megbotránkoztatónak, az ÁSZF szerint szabálytalanok, jogszabályt sértenek, vagy a Szolgáltató részére érdeksérelmet okoznak, úgy az előállt helyzet jellegétől függően Üzemeltető Ügyfél ügyleti ajánlatát szabálytalannak tekintse és törölje, vagy akár Ügyfelet szolgáltatásaiból kizárja.

A megvásárolt áruval kapcsolatos bármilyen felelősségigény maximum a vételár erejéig érvényesíthető, csomagküldés esetén kiegészítve a szállítási díjjal. A Szolgáltató minden felelősséget kizár olyan esetben, ha a megvásárolt áru a számítógépben (konzolgépben, cd lejátszóban, …), annak bármilyen alkatrészében, vagy magában az operációs rendszerben, másik szoftverben, adatokban vélelmezett vagy valós kárt okozna. Különös tekintettel kizárunk minden káreseményre vonatkozó kérést 48x vagy annál gyorsabb CD-ROM meghajtók használata esetén.

 

A Weboldal oldalain található termékek és márkanevek, logók, nemzetközi jelölések, termékképek és borítók a jogos tulajdonosuké, ott kizárólag információnyújtás céljából szerepelnek.

Minden nem fenti kategóriába eső grafika, elrendezés vagy szöveges ill. adat tartalom a Szolgálató tulajdona. A Weboldal tartalmának bárminemű felhasználása, duplikálása, beágyazása csak előzetes, írásbeli hozzájárulásunk után, vagy egyáltalán nem lehetséges.

A linkelő honlap nem szolgáltathat vagy tartalmazhat valótlan információt a honlapról és a linkelő honlap között fennálló jogviszonyról. A linkelő honlap nem tartalmazhat jogszabályt, harmadik személy jogait, vagy a közízlést sértő tartalmat. A linkelésre vonatkozó szabályok megsértése esetén a Szolgáltató jogosult a honlapra mutató link azonnali eltávolíttatására, ha az oldal üzemeltetője azt felszólítás ellenére sem távolítja el, továbbá jogosult arra is, hogy a jogsértéssel összefüggő és felmerült kárának megtérítését , a Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának minden elemére, különös tekintettel a dolhaiattila.hu domain nevére, az ehhez tartozó  az internetes  reklámfelületeire. Tilos minden olyan tevékenység, amely a Szolgáltató adatbázisának kilistázására, rendszerezésére, archiválására, feltörésére (hack), forráskódjainak visszafejtésére irányul. Külön megállapodás, vagy az erre a célra szolgáló szolgáltatás igénybevétele nélkül tilos a Szolgáltató által rendelkezésre bocsátott felület, illetve keresőmotorok megkerülésével a Szolgáltató adatbázisát módosítani, lemásolni, abban új adatokat elhelyezni, vagy meglévő adatokat felülírni.

 

4.2. Szerzői jogok

A honlap teljes egésze (szövegek, képek, grafikai elemek, stb…) szerzői jogvédelem alá esik, így kereskedelmi célokra másolni, módosítani, terjeszteni tilos!

  1. A honlapon történő vásárlás

5.1. Megrendelés folyamata

A honlapon a Felhasználó menüpontok segítségével böngészhet.

A vásárlás menüpontra kattintva érhetők el a árucikkek: „Mi muzsikus lelkek” és a “Visszatérés” cd-k.

Vásárlás esetén az alábbi adatokat kell a Felhasználónak megadnia: név, e-mail cím, számlázási cím, valamint a szállítási cím.

Ha mindent megfelelőnek talál, akkor a Megrendelés elküldése gomb segítségével véglegesítheti rendelését. Erről e-mailben kap megerősítést. A választott termék a Megrendelem gomb segítségével rögzül az adatbázisba.

5.2 Regisztráció, adatmegadás

 

Az online rendelés használata külön regisztrációt nem igényel. Tartalma bárki számára megtekinthető, funkciói bárki számára elérhetőek, akik az ÁSZF-et elfogadják. Az online rendelés használata, ott ügylet indítása (rendelés, személyes foglalás kérés, értesítés kérés stb.) önkéntes alapon működik, az ügyletek kivitelezéséhez azonban – értelemszerűen – Ügyfél részéről adatok megadására van szükség.

 

 

5.3. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

A Szolgáltató a Felhasználót 24 órán belül tájékoztatja a visszaigazolásról. Ha a Felhasználó nem kapja ezt meg 24 órán belül a visszaigazolást, úgy a Felhasználó mentesül ajánlati kötöttsége alól, a megrendelt termékeket nem köteles átvenni.

A visszaigazoló e-mail tartalmazza: a megrendelt termék nevét, árát, db. számát a választott fizetési és szállítási módokat.

5.4. A szerződés létrejötte

A megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

5.5. Számla

A Szolgáltató a csomag indításakor minden esetben papír alapú számlát állít ki és a megrendelt termékekkel együtt szállítja!

5.6. Fizetés

5.6.1. Előre utalás 

5.7. Szállítás

5.7.1. POSTA, ajánlott küldeményként

A szállítási mód részletes leírása

A termék átvételekor a Felhasználó köteles megvizsgálni, hogy a termék sérülésmentes-e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson vagy a terméken, a Felhasználónak jeleznie kell írásban a Szolgáltató felé, esetlegesen fotóval dokumentálnia. Amennyiben nem él ezen lehetőségével a kézhezvételt után számított 24 belül a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni.

Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét a Szolgáltató díjmentesen biztosítja. A tartós használatot követően észlelt sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal!

Szállítási költségek: 800 Ft/ db. ajánlottan

Szállítási határidő feltüntetése (Pl.: 3-5 munkanap, a megrendelés összegének beérkezésétől számítva)

A Szolgáltató – eltérő megállapodásának hiányában – a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a Fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket. A Szolgáltató késedelme esetén a Fogyasztó jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a Fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni. A Fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni akkor, ha a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta vagy a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben – és nem máskor – kellett volna teljesíteni.

 

6.1. Elállási jog gyakorlásának menete

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató 1. pontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

A termék a Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött levelet nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a postázási költséget is.

A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

A Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

 

 

6.2. A Fogyasztót mely esetekben nem illeti meg az elállási jog

Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti

Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.

  1. Termékszavatosság

Termékszavatossági igényként a Felhasználó kizárólag a hibás kicserélését kérheti.

A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

A Felhasználó a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.

A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Felhasználónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Felhasználó a gyártóval szemben érvényesítheti.

7.3. Jótállás

A szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

 

  1. Jogérvényesítési lehetőségek

8.1. Panaszügyintézés helye, ideje, módja

A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Név: Mátrai Bori

Telefonszám:   + 36 30 241 85 10

E-mail cím: rendeles@dolhaiattila.hu

A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt – vesz fel.

A Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben a Felhasználónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni.

A Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.

Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.

A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.

A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.

8.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára:

  • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,
  • Békéltető testület eljárásának kezdeményezése (a Szolgáltató székhelye szerint illetékes Békéltető Testület elérhetőségeit fel kell tüntetni),
  • Bírósági eljárás kezdeményezése,
  • Stb…
  1. Egyéb

9.1. ÁSZF, árak módosítása

A Szolgáltató jelen ÁSZFet, a honlapon forgalmazott termék árát és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.

9.2. Technikai korlátok

A honlapon történő vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.

9.3. Adatvédelmi szabályzat

A szolgáltató adatvédelmi szabályzata a következő címen érhető el:

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2019.12.04